Om Kvanen Fritidsklub

Fritidsklubben Kvanen er et fritidstilbud efter skole til børn og unge i alderen fra 10-12 år (4. klasse og 5. klasse). Vi har primært børn fra Damhusengens Skole og vi har ca. 210-225 børn indskrevet i klubben.

Vi har 9 pædagogiske medarbejdere tilknyttet Kvanen, hvis kompetencer og erfaringer spænder bredt og forskelligt. I vores ugentlige aktivitetsskema tilbyder vi f.eks. træværksted, kreativt værksted, live rollespil, brætrollespil, musik/band, madhold, film workshop, computerrum og bål aktivitet. Derudover tilbyder vi vores medlemmer en masse forskellige og spændende ture ud af huset og aften arrangementer.

På Kvanen tilbyder vi hver eftermiddag alle vores medlemmer et varierende, smagfuldt og økologisk måltid cafémad i klubben. Ugens aktuelle madplan kan ses på aktivitetsoversigten i klubben. Vi serverer cafémad i tidsrummet kl. 14:00-16:00 alle hverdage. Prisen for cafémad varierer efter hvad vi tilbyder.

I løbet af ugen holder vi aften åbent på klubben i tidsrummet fra 17:30-19:30. Dette sker en gang om ugen og vil ligge på forskellige dage i løbet af året. På den måde får alle børn mulighed for at kunne deltage til aften åbent i løbet af et år. Til aften åbent arrangerer vi fællesspisning og laver aktiviteter i huset. Aften åbent på Kvanen er forbeholdt vores 5. årgang og det koster 25 kr. at spise med.

I Fritidscenter Vanløse forekommer der egen brugerbetaling på mad, ture og materiale forbrug i klubben. Vi bestræber os på at kunne tilbyde vores medlemmer et bred sortiment af forskelligartede materialer, ture og aktiviteter og altid til den bedste og billigste pris, hvis ikke gratis. Som medlem kan du få oprettet dit eget personlige klubkort til brug ved betaling. Man kan betale med klubkort eller mobilepay i klubben. Mobilepay betaling foregår på klubben ved scanning af vores QR-kode.

Vi ser frem til at se dig på Kvanen! 😊

Åbningstider og kontakt finder du her