Om Højen Fritidsklub

Højens Fritidsklub består af ca. 210 børn som kommer fra enten Kirkebjerg skole eller Vanløse friskole.
Vi er på nuværende tidspunkt 7 pædagogiske medarbejdere, samt en pædagog med ledelse.

Højen tilbyder et væld af aktiviteter, som kan benytte. Vi har computerrum i en anden bygning og har kreaværksted, papværksted, musikrum samt sportsrum, hvor der foregår forskellige aktiviteter.
Udover dette benytter vi os af Kirkebjerg skoles sale som vi har to gange om ugen.

Vi tilbyder forskellige ture ud af huset, hvor vi kan køre til forskellige svømmehaller og meget andet. Børnene har en idé kasse, hvor de kan komme med idéer og forslag til, hvad der skal ske i huset og hvor turene kan gå hen.

Børnene bruger klubkort til at betale for ture, mad, kreaaktiviteter og vores aftenklub, som vi har én gang om ugen for vores 5. klasser.

Vi tilbyder efterårskoloni, skitur i vinterferien og Vilde Vulkaner (musikfestival) i sommerferien.

Vi glæder os til at se jer!

Åbningstider og kontakt finder du her