Forældre

Velkommen til Fritidscenter Vanløse

Vi er glade for, at I som forældre har valgt at indmelde jeres barn i én af vores mange klubber.

Under 'Pædagogik' finder I en del af det grundlag vi arbejder ud fra. I finder bl.a. mediepolitik og tilsynsrapporter.

Under 'Fritids- og Juniorklubber' finder I information om de enkelte klubber, hvad de tilbyder og hvordan I for kontakt.

Under 'Ungeværk VBUC' finder I information om vores Ungeværk, der er et tilbud til de unge fra 14 år. I finder ligeledes kontakt til Ungeværket og hvad de kan tilbyde til jeres unge.

Under 'Forældre' finder I en masse praktisk information om bl.a. klubkort, forældrebestyrelse og hvordan I melder jeres barn ind i Fritidscenter Vanløse.

Under 'Kontakt' finder I informationer om de pædagogiske ledere og klyngelederen.

Spørgsmål bedes rettes til de enkelte PML'er ude på klubberne. Den information findes under hver afdeling under 'Fritids- og Juniorklubber'.

Vi håber I finder alt, hvad I skal bruge på hjemmesiden og endnu engang - velkommen til Fritidscenter Vanløse!